پست ثابت

پست ثابت

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

پست ثابت



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت21:39---5 شهريور 1394
سلام وبلاگ زیبایی دارید.مایل به تبادل لینک هستید؟

تسنیم
ساعت22:10---2 خرداد 1394
سلام

آقا امیر محمد تو پروفایلتون نوشتین اول دبستان هستین! واقعا؟
خودت مطالبا رو میذاری؟ واقعا جزو نوابغ هستی آقا


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت15:09---31 ارديبهشت 1394
سلام قا امیر محمد گل

خوب هستی؟
خوشحالم که دوباره برگشتی
عزیزم تولدت هزارااااان بار مبااااارک@} ;-
ان شاءالله سالیان سال کنار پدر مادر مهربونت و خواهر عزیزت با شادی و سلامتی زندگی کنی و در تمامی مراحل زندگی موفق باشی بازم بهت تبریک می گم


علی آراد
ساعت13:24---5 آبان 1393
http://kenan.blogfa.com

آی آدمهای سنگ شده



دل کسی هنوز برای بی وفایی مثل تو تنگ شده



چطور دلت اومد کسی که اون همه مهربونی بپات گذاشت



تنها بزاری بمونه فراموشی بزاری جاش
پاسخ:زیبا بود


علی مددی
ساعت10:31---22 مهر 1393
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر

باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر

«هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست»

این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر

خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار

ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر

عید سعید غدیر بر شما مبارک
پاسخ:عید بر شما هم مبارک


علی مددی
ساعت12:47---2 مهر 1393
::♥::◄یک وقــــتآیـــــی هســـــت کــِـــــه:♥::►
::♥::◄بایــد لــَـــم بـــــدی یه گــــوشه...::♥::►
::♥::◄وَ جَریان زندگیــت رو فقط مرور کنی::♥::►
::♥::◄بعــدشــــــــــــــم بگـــــــــــــــی:::♥::►
::♥::◄"به سلآمَتــی خــٌـودَم که اینقدر تحمـٌل دآشتـم! ::♥::

منتظر حضور گرمتون هستم. یا حق
پاسخ:ممنون


...ابجي بزرگه...
ساعت23:44---24 شهريور 1393
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

پاسخ:چشم میام


Kh
ساعت5:45---19 مرداد 1393
رسول خدا- صلّی الله علیه و آله- می فرماید: « هر که در هر صبح ده مرتبه و در هر شام ده مرتبه بر من صلوات فرستد، من او را دریابم در وقتی که محتاج به آن باشد. »
پاسخ:ممنون خانم معلم


ترلان
ساعت22:32---14 مرداد 1393
چگونه استـــ حال من…

با غمـــ ها می سازمــــ…

با کنایه ها می سوزمــــــــــ…

به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنمـــــــــ…
لبخندی تـــلخـــــــ….

خــــــــــداونـــــــــــــ ـــــــدا…

می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ…

از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی

فقط در اعماق زمینـــــ اندازه یه قـــــــبر

فقط یک قبـــــــــــــــر…

در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ



می خــــــــــــواهمـــــــــ...

خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ

خدایا

.

مرا چه طعمی آفریدی

.
که همه از من زود سیر میشوند . .!
پاسخ:ممنون آبجی ترلان خیلی قشنگ بود


حانیه
ساعت11:16---9 مرداد 1393
سلام اقا امیر محمد نماز روزه هاتون قبول
نطرتو خوندم وب قبلیمو هکیدناخ ممنون ک اومدین
پاسخ:سلام آبجی حانیه ممنون بازم بیا منم میام


فائزه
ساعت20:23---7 مرداد 1393
الوداع ای روده اندرپیچ وتاب / الوداع ای قاروقور بی جواب
الوداع ای آش نذری آب سرد/ رنگ رخساران شبیه شله زرد
الوداع ای زولبیا وبامیه / جایتان تاسال دیگه خالیه !
عیدفطر مبارک
پاسخ:ممنون زیبا بود


حامد
ساعت1:20---17 تير 1393
سلام داداش خوبی ممنون میشم این دعایی و روضه ای که گذاشتی رو وبلاگت لینک دانلودشو هم بدی خیلی قشنگه من دوباره میام سر میزنم حتمأ درستش کن واسم فدات داداش گلم
پاسخ:حتما


آرام
ساعت18:31---12 تير 1393
سلام امیرمحمدجان.احسنت به شما.موفق باشی گلم
پاسخ:مرسی


حانیه
ساعت16:36---31 خرداد 1393
سلام اقا امیر محمد کم ک وب ما میاین هااااا؟؟؟؟مام دل داریم؟
پاسخ:ببخشید آبجی سعی می کنم بیام شرمنده....


mahdis
ساعت17:13---29 خرداد 1393
سلام داداشی جوووونممم...خوبی؟؟
وبت نازه عزیزم.به منم سر بزن
پاسخ:حتما*_ *


ترلان
ساعت16:59---23 خرداد 1393
لینک شدی
پاسخ:ممنون آبجی


علی مددی
ساعت17:24---21 خرداد 1393
مهدي جان !

روا بود که گريبان ز حجر تو پاره کنم ...

دلم هواي تو کرده بگو چه چاره کنم ...

اللهم عجل لوليک الفرج

تا کسي رخ ننمايد ز کسي دل نبرد

دلبر ما دل ما برد و ز ما رخ ننمود

اللهم عجل لوليک الفرج


پاسخ:ممنون زیبا بود


khastam
ساعت13:47---18 خرداد 1393
وب باحالی داری
پاسخ:مرسی


Kh
ساعت9:43---16 خرداد 1393
سلام


هديه روز جمعه:





 


شعر سعید بیابانکی برای امام زمان(عج)


خدا کند که بهار رسیدنش برسد





شب تولد چشمان روشنش برسد





چو گرد بر سر راهش نشسته ام شب و روز





به این امید که دستم به دامنش برسد





هزار دست پر از خواهشند و گوش به زنگ





که آن انارترین روز چیدنش برسد





چه سالها که درین دشت ، خوشه چین ماندم





که دست خالی شوقم به خرمنش برسد





بر این مشام و بر این جان چه میشود یارب!





نسیمی از چمنش بویی از تنش برسد





خدای من دل چشم انتظار من تا چند





به دور دست فلک بانگ شیونش برسد؟





چقدر بر لب این جاده منتظر ماندن؟





خدا کند که از آن دور توسنش برسد



پاسخ:ممنون از شعر زیباتون


شهاب الدین
ساعت0:37---10 خرداد 1393
سلام آقا امیر محمد..باورم نمیشه.واقعا شما خودت تنهایی اینجا رو ساختی؟

دیشب که دیدم نوشتی برادر فاطیما خانمی,فکر کردم لابد برادر بزرگترشی.الان که اومدم اینجا خیلی تعجب کردم.

شما هم حافظ قرآن هستی مثل خواهرت؟

راستی تولدت هم چند روز پیش بوده نه؟دیگه هفت ساله شدی؟به به تبریک میگم.کربلا هم رفتی نه؟زیارتت قبول.دعا کن قسمت ما هم بشه.

ولی جدی جدی غافلگیر شدم.تا حالا مدیر وبلاگی مثل شما ندیده بودم.راستی معنی شعرهایی رو که نوشتی هم میدونی؟واقعا مرحبا.احسنت به شما.

بازم وقت کنم حتما به وبلاگت سر میزنم.شب خوب بخوابی.
پاسخ:سلام من به کمک آبجیم وبلاگم رو به روز می کنم ولی الان آبجیم امتحان داره و نمیتونه زیاد کمکم کنه ولی در انتخاب مطالب و یکم نوشتن به من کمک می کنه چون من تازه باسواد شدم و زیاد سرعت عمل ندارم.ممنون که به وبلاگم سر زدید من هم سعی می کنم به وبلاگتون سر بزنم.


saghar-smile
ساعت20:39---8 خرداد 1393
سلام داداش کوچولوی عزیزم! خوبی؟؟؟

آپ کردم. میای وبم؟؟؟
پاسخ:بله انشاالله به شما هم سر می زنم


حانیه
ساعت15:38---8 خرداد 1393
سلام داداش گلم چشم..........بازم بیا منتظرم
پاسخ:مرسی آبجی حانیه


saghar-smile
ساعت18:43---7 خرداد 1393
سلام آقا امیرمحمد. خوبی؟؟

خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم پسری به سن شما اینقدر باخدا و پایبنده و اینقدر فهمیده و باشعوره.

همیشه دیگه میام وبت و هروقت اومدم حتماِحتما برات نظرم میذارم.

لینکت کردم آقا امیرمحمد گل!
پاسخ:سلام آبجی ساغر شما خیلی به من لطف داری منم قول می دهم که به وب شما حتما همیشه سر بزنم ممنون از محبت و لطف بی کرانت


علی مددی
ساعت7:54---3 خرداد 1393
سلاممم ممنونم که بهم سر زدی ولینگم کردی منم لینگت کردم بازم سر بزن
پاسخ:ممنون


ترلان
ساعت7:18---3 خرداد 1393

پاسخ:مرسی آبجی


ali
ساعت8:17---31 ارديبهشت 1393
سلام امیر محمد بسیااااااااار وبلاگ زیبایی داری خیلی خوشم اومد ازش به منم سر بزن
پاسخ:چشم داداش علی


چشمك عشق
ساعت7:30---30 ارديبهشت 1393
سلام وبتون زيباس . لطفا ما رو لينك كن بعد بگو لينكت كنم
پاسخ:چشم


مریم
ساعت22:11---18 ارديبهشت 1393
سلام.امیر محمد جان ممنون که بهم سر زدی.وب خوبی داری امیدوارم موفق باشی.
پاسخ:ممنون مریم خانم


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت18:48---18 ارديبهشت 1393
سلام ، دیدم ، ازآشنایی با شما خوشحالم ، شما برادر فاطیما هستید؟ وبلاگ قشنگی دارید تبریک می گم
پاسخ:ممنون که وبلاگم سر می زنید بله من برادر فاطیما هستم.ولی وبلاگ ما به پای وبلاگ شما نمی رسه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد پنج شنبه 18 ارديبهشت 1398 ادامه مطلب